nedelja, 9. avgust 2009


Fleshlight Brooke je ena od najbolj vročih deklet na internetu. Fleshlight Girls vključuje priljubljeno texture - LotusPear.
Zdravo, jaz sem Brooke Skye in po prehodu na plaži in pristanek na modeliranje službo, sem se odločila, da začne streljati odrasle z mojim prijateljem. Vem, da ti fantje so ljubili gledala, in sedaj lahko prekleta ljubezen mi jih bo moja izdelavo Brooke Skye Fleshlight. Zgleda, in meni, kot jaz, zato vem, da boste lahko zasvojen, če vi zaslužiti to.
Brooke Skye, 19 letna zvezda interneta in je glavni prodajni adut Felshlightove kolekcije mastrubatorjev oziroma Fleshlight punca! Vsak Fleshlight mastrubator je dejanska kopija vaginine punce. Vložek pa je iz edinstvene texture Wonder Wave.Vsakemu Fleshlightu je dodan tudi brezplačno lubrikant na vodni osnovi 2 ml.
Druge razpoložljive Fleshlight Girls: Puma Swede, Vanilla DeVille, Raven Riley, Lia 19, Sandee Westgate in Kat Young.
Dolžina: 25cmPremer: 6 do 10cm
Nakup in prodaja fleshlight portia erotica sex shop :

Ni komentarjev:

Objavite komentar